17.6.09

Pringada al pont de l'1 de Maig

Què va passar el pont de l'1 de Maig?
Amb la idea d'anar a la Punta de la Vinyola, a Puymorens. Ens trobem una bona colla a casa d'en Rafa.
Amb en Dani pujem el divendres cap a mitja tarda, ja que auguraven mala méteo per fer algo de bo aquell dia. D'aquesta manera vaig poder anar a fer coses que feia temps que no feia, com ara un dinar-barbacoa amb els amics no-escaladors :)
A la tarda de divendres, el mono ja m'estava menjant per dins de no fer res amb el bon dia que estava fent i així que el David, la Laura i jo ens en vem anar a matar el cuc a Targassone.
Vem estar pel sector Themis i vem fer uns quants blocs entre 4b i 5c. Els 6a's que vaig provar no els vaig ni olorar.


Blocamés, PGB, blocamés!


El Cadí al vespre i el gran sopar!

A l'endemà ens aixequem a les 3 del matí, horari alpino. Esmorzem i enfilem cap a la Vinyola. Abans d'arribar a l'aparcament ja tenim el marrón a sobre i un xiri-miri torracollons que ens va donant pel sac. Decidim canviar de plans i anar cap al circ de Cambra d'Ase.
Som: l'Ester, la Núria, el Marcel, el Nacho, el Dani i servidor. Quasi tots amb skis menys la Núria que vaig deduïr que va veure clar que ha d'aprendre a skiar urgentment :P


En Marcel, l'Ester i la Núria

Al arribar als corredors ens vam quedar flipats amb la de neu que hi havia, comentaven els companys que no havien vist el Vermicelle mai així!


Nacho, Dani i el circ.

De fet, tanta neu ens va acabar de destrempar, pq veniem amb la intenció de fer vies amb neu dura i roca, no rampes de neu on pujariem fent-hi esgranons, així que decidim anar cap a casa a dormir una estona i a veure que fem a la tarda. Déu n'hi do amb la baixada, la quantitat de neu nova caiguda ens va putejar una mica a tots fent-nos-en anar a terra més vegades de les que haguéssim volgut.

A la tarda jo hagués anat a fer algo de roca però la gent està mandrosa. Finalment ens n'anem la Núria, el Marcel, el Martí i jo cap a Targassone altre cop, aquest cop al sector Deux Payenes. Fem algun bloc entre 4b i 5b i cap a cal Rafa i la Bego, que ja es fa fosc!

4 comentaris:

SEVIDE ha dit...

Veig que el costat fosc es va atraient... el "lado alpino" de la fuerza ja ho té això: madrugón, patejada del quinze i... t'acabes menjant els mocs.
Però no desisteixis!!!!

PGB ha dit...

No defalliré SEVIDE! Espero que per la temporada vinent surtin millor les coses :)

indretsdescalada ha dit...

jajajaja tens tota la raó Pere, m'ha quedat molt clar que he d'aprendre a esquiar, a veure si la pròxima temporada trobo algun bon professor que m'ensenyi :P a part de fer el curs d'Iniciació a l'esquí de munatnya de Dones i Esports de Muntanya :D

Quin pal això de les raquetes, aquell dia era el primer cop que les provava i ufff mai més! millor portar un parell d'esquis als peus ;)

A veure quan tornem a coincidir! Que vagin molt bé les trepades! :)

Gatsaule ha dit...

Llàstima no haver-nos trobat al Cambre d'Ase, hauríem pogut fer-lo tots plegats!