14.9.06

Final PFC i bones notícies

Finalment ahir vaig fer la defensa oral del meu projecte davant 3 professors (entre ells el més dur de la uni), els pares, la Berta (me germana) i l'Alba. Va anar de puta mare i cap profe em va enganxar amb cap de les seves preguntes.

El resultat, un 8 del Projecte de Final de Carrera d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió (uff que llarg!). Ja sóc Enginyer Tècnic! :)

Entre altres anècdotes d'ahir, puc dir que vaig coneixer l'Amadeu, la Teresa i els seus fills. Després de rebre un post d'un tal Fermí Folguera (com em va enganyar!) parlant de Sant Llorenç i un número de telèfon, el vaig trucar i vem quedar després de la presentació del projecte.

Quina sorpresa al veure que el Fermí no existia i era en realitat l'Amadeu Pagès, un dels millors coneixedors de Sant Llorenç i aperturista de moltissimes grans vies juntament amb altres clàssics de la zona: M1G (+), Joan Armengol (+), Paca, germans Masó, i un llarg etcètera.

Ens vem quedar fins passades les 12 de la matinada, fullejant les seves llibretes de ressenyes de Sant Llorenç (entre elles, les de la Sardineta de Dalt!) i explicant mil anècdotes i parlant d'escalada. Ens van convidar a sopar una fantàstica sopa de carbassó amb pà amb tomàquet i embotits. Un fet divertit va ser la trucada de l'Andreu Ortega durant el sopar, i amb el mans lliures del telèfon vem seguir parlant més de Sant Llorenç, vies oblidades, re-equipaments i "puestas a punto" de zones mig mortes. Bé, que hem de quedar!

Només em queda donar-li les gràcies a l'Amadeu, per sense conèixem, donar-me la confiànça de deixar-me les seves ressenyes. Et prometo Amadeu, que te les cuidaré i te les tornaré de seguida que me les hagi fotocopiat! I moltes gràcies per l'estona xerrant i la vostra hospitalitat!

Fins aviat ;)

Ah, he descobert una zona d'escalada/bulder a Girona, al castell de Montjuïc però ja en parlaré més endavant... ara me'n vaig cap a l'Empordà de nou amb l'Alba i ja baixaré el cap de setmana per intentar fer el freakie al Solsonès! ;)

Mohawk, ja ho tenim TOT lo de Sant Llorenç... ara a fer feeeeeeina! :D

3 comentaris:

jclaramunt ha dit...

Moltes felicitats!!!
A tots els tribunals sempre hi ha el tícpic professor perapunyetes! Però ja està, entenc el pes que t'has tret de sobre.
Quina sorpresa que et van fer no?
Ara ja saps...a grimpar fort!!!

Anònim ha dit...

hehhheh!

Ei PERE ( o hauria de dir SR.LLicenciat Pere!!!)...FALICITAAAAATTTS!!!

Tio a veure si m'arregles l'ordinador i tal que em va molt lent...heheheeh, es broma, en serio molt be tio!

Ara a currar i a escalar com un bou!

Quija gracia la brometa del pagès no? Currant a DEcathlon vaig conèixer als pares massó, i vam estar xerranbt un instants...aquesta colla són de puta mare i s'estimen la muntanya com ningú...

salut

Ens veiem


Oriol

Mohawk ha dit...

Oeeeeeeeé!!!

Otro ingeniero más en el paro!! Ja,ja,ja....es broma Pere, FELICITATS pel PFC!! Llàstima de no fer-lo a la UPC, em podia haver colat com a membre del teu tribunal...ja,ja,ja!!

Increïble lo de St. Llorenç, no?, ja m'explicaràs les opinions de l'Amadeu sobre els reequipaments! i altres tresors que deus tenir en posesió!!

Per cert, has anat seguint els mails de la trobada, oi?, si vols que quedem per pujar en un sol cotxe fes-m'ho saber, jo llegiré el mail demà a la nit per última vegada ;)

Estàs al tanto de lo de la carn a la brassa, oi?

Ens veiem!!