14.6.07

Per Subirats anem millor

Doncs si, la cosa va millor per Subirats. Almenys comparant amb Sant Llorenç, on no em menjo un rosco! :P

Dimecres al acabar de currar cap a Subirats amb l'Oriol Romo (gran cognom per un escalador! Ho sento, ho havia de tornar a dir... hehehe).

Tenim poc temps però molta cosa per fer. Començem al Sector Toro on fem dues vies:

  • Que te falta, V+. Segons la guia de BCN és 6a però comparant amb els 6a de Sant Llorenç... NI DE CONYA! Surt a vista :P És un carmel de via :). L'Oriol també encadena a la primera (ja l'havia fet).
  • L'Avi Miquel, 6a+. La provo al flash amb les cintes posades i caic al desplom. Al segon intent aconsegueixo rebotar bé i pillar el canto per xapar la 3ra i cap amunt! Encadenada a la segona! :D. L'Oriol ja la tenia i encadena a la primera.
Aquesta última via m'ha recordat una mica a la Xapada Continua amb barreja d'Umma Gumma. És el mateix estil de via i ara el tinc per la mà hehe. Ara només em falten El Canto de la Chicharra i la Pili per tenir el sector al complert :)

Abans de marxar però, l'Oriol li té ganes al 6b del Sector Cinema:

  • Fritzcarraldo, 6b. Comença prou bé però en el canto bo de la 4ta xapa hi ha un "escurçó"! Jinye i es penja... resulta que no era un escurçó sino que era un niu amb 3 ocellets... hehe. Segueix amunt ja més tranquil de xapa a xapa i anar fent. Jo ja he complert per avui i la provo en top-rope. Al canto dels ocellets em penjo i a partir d'aquí m'arrossego i vaig parant quasi a cada xapa. Molt maca però em falta pila i resoldre el pas entre la 4ta i 5na xapa. Ja l'anirem provant, però abans anirem fent els 6a's del sector ;)


I... cap a casa ben content i ben cansat amb ganes de tornar-hi!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

hola

Em sap greu fotre'us la bronca, però una via amb "niu d'ocellets" no hauria de ser escalada. Possiblement amb el vostre pas ( i segur que hi han passat altres escaladors), la mare abandonarà els pollets si no ho ha fet ja.

En cas de nidificació cal abstenir-se de escalar la via, i treure lkes primeres xapes, informant si cal als locals o posant un cartellet a peu de via.

Si no actuem amb compte no podrem evitar prohibicions, i no nomé prohibicions sinó ( el pitjor), que la nostra activitat degradi el medi natural en que ens movem.

És una llàstima i estic segur que ha estat més per deconeixement que per manca de valors...la propera tiuingueu-ho en compte!

PGB ha dit...

Tens rao, ho vem pensar despres... quan el mal ja estava fet ;(

Anònim ha dit...

Té raó.

Si hi ha niu: maillon y pa bajo y si se puede, se deja cartelito a pie de via o se dice por Internes!

Pero bueno, errar es humano y rectificar de sabios así que ¡ánimo!

Pekas ha dit...

Es habitual aquest niu a la Fiztcarraldo.... :-((( es cert... hauriem de passar d'escalar en aquesta vía i les del costat...

Sempre es pot anar als altres sectors... no será per roca...
:-))))))

jclaramunt ha dit...

Per roca no serà...hehe!
PGB, molt bé aquesta sessió a Subirats per a pujar els ànims eh! A mi també em faria falta, després del vol de l'altre dia...ja em tocaria fer un 6a sobradet!

Piter ha dit...

Ostres.. d'aixo s'en diu aprofitar la setmana !! No pares..