13.2.08

Sant tornem-hi!

Bé a escasses setmanes d'acabar el projecte (o pensar-m'ho), vaig sortir a treure'm el mono un parell de vegades amb el Marcel.

El primer dels dies, el mateix en que el Jortx, Gatsaule i Mohawk feien la Terra de Nòmades, vem anar a treure el cap per la Vinya Nova. Era la meva primera vegada allà i vaja... em vaig endur una sorpresa pensant que estaria atiborrat de gent i si que hi havia gent, però tots eren coneguts o d'un o d'un altre, així que podiem dir que entre tota una colla vem tenir el sector per nosaltres.

Per part meva poca cosa a destacar:

Via 19, V. Surt a vista, passet al principi i despres canto. Arribant a la R vaig haver de mirar com fer el pas però un cop tens els cantos i els peus ja està. Guapa!

Via 20+21, 6a. Aqui ja m'hi poso en top-rope. Fem el 1r llarg de la 20 (V+ fi fi fi que en top em surt però.. tela!) i seguim pel segon llarg de la 21, al principi un diedre guarro, trencadot... assegurat amb una escàrpia... però després passes a una placa brutal, lleugerament desplomada amb canto i passos llargs. M'he de penjar un cop abans d'arribar a la R... 1 sol parabolt amb maillon. Glups! Tot i això, aquest tram de dalt (deixant de banda el diedre trencat) és molt guapo!

Via 8, 6c. El Marcel la prova un parell de cops fins que l'encadena. Ja té els deures fets. Jo aprofitant que hi havia el top-rope muntat m'hi poso i llepo de mala manera... els meus dits no estan fets per aquests microcantos! :S

Via 5, 6a. M´hi poso de primer i em baixo a la 2na xapa pq no veig gens clar el pas. El Marcel l'acaba i jo hi vaig en top-rope, en aquell pas segueixo sense veure-ho i tibo de cinta, la resta va sortint a dures penes... M´ha semblat 6a+ com a mínim. Algun comentari?

___________________

La segona sortida la vaig fer a la Canal de les Ànimes, a la nostra estimada Mola de Sant Llorenç del Munt. Amb els incombustibles Marc, Ivan i Marcel.

La Canal de les Ànimes és un sector esportiu de la Font Soleia on hi ha dels millors sisens de Sant Llorenç. Gairebé no hi ha podrit però les vies són duretes. Per arribar-hi només cal seguir el camí de la Font Soleia fins que arribem a la susodicha canal. Si allà enfilem amunt, arribem a la Font del Saüc. A l'esquerra de la canal hi tenim 7 vies, la majoria 6b's o 6b+, un 6c i un 7b. A la dreta de la canal i una mica disperses entre si, 7 vies més entre el 6a+ i el 7a.

Jo em poso a les següents vies de la banda dreta en top-rope:

Trinxat de carn, 6a+. Fa molt fred i m'he de penjar un o dos cops, quina sortida més dura i més guapa! El proper dia porteu tisores de podar pel peu de via ;)

Pet de tec, 6b. Reequipada pel Marcel (com bastantes del sector). Via guapíssima que tampoc encadeno.. vaia seqüencieta de bidits!

Vist el fred que fa i lo fluix que estic faig una passejada fins a la Siberia mentre ells 3 es barallen amb la Rot de tip, un 6c bloquero amb l'entrada arreglada. Es veu guapa i ells ho corraboren.
També ens venen a visitar el Quimi i el Sergio, ells van a la esquerra de la canal i crec que proven la Tom Was i la Fart de Llard, un parell de 6b+ guapos i durs (pel què he sentit!).

Durant el petit passeig quedo impresionat amb el Revolt del Drac per lo abombat i desplomat, per lo dur que és (8a's de dues xapes) i per lo tranquil que es veu. També hi ha una vista diferent a la que estava acostumat (Cova del Drac) de la Canal de Santa Agnès que impresiona bastant. Que salvatge! I de la Sibèria res a dir, pq em vaig quedar a la Pre-Sibèria ja impresionat i vaig tornar que encara ens quedava tornar al cotxe i a dinar a casa, que l'Alba m'esperava!

Lo fotut (o lo bo) d'escalar a aquests sectors és l'hora de caminata que hi ha des dels Dipòsits, que ja fa de colador i evita massificacions.

___________________

Sobre el projecte, doncs encara l'he de millorar (pel Juliol). M'han proposat canvis que els afrontaré motivat, per fer del meu projecte algo gros.
Accepto suggerencies, millores, coses que hi trobeu a faltar...
Ah! Suposo que també algun altre video caldrà rodar així que si voleu anar proposant idees... ;)

jclaramunt ha dit...

Ei PGB! Aveure si et vas reactivant!!! T'esperem!
M'has de fer de guia a la Canal de les Ànimes urgentment, ja t'ho vaig dir! Sona molt bé! Les vies dels Diedres que et vaig comentar, algunes tenen un bon troç de podrit que destrempa...
Quedem un dia i m'hi portes!
Ànims amb el projecte, a veure si l'acabes abans de que jo sigui pare...ja només hem queden tres mesos, això acollona més que la Font Soleia! hehe!!

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Ole Pere, ja tornes al mon real!
Ara tranquil que el fet que t'hagin costat les vies és per l'aturada forçada i per la clàssica, més per lo primer!
La via 20-21 és molt maca llàstima de que no hi ha reunió! un parabolt amb Maillon més sembla un abandó, l'haurem d'equipar, quan vulguis i anem. La 8 és un 6c guapíssim però que et jugues unes bones pinyes si no xapes ràpid! jo encara la tinc pendent de primer, la 5 és 6a, tècnic, però 6a, t'ha passat factura la manca d'entrenament.
Jo m'apunto amb el Josep el dia que aneu a les ànimes! ara, vigila amb el Josep que s'ha posat Bou, Bou!

PGB ha dit...

Por em fa quedar amb vosaltres ara per escalar... m'he de posar a entrenar com un siboc si vull estar a la vostra l'alçada! A veure si montem una sortideta fins les Ànimes doncs :)

jclaramunt ha dit...

Jaume, gràcies però lo de bou ho deus dir per com bufo eh!! Perquè m'estic deixant els dits en vies del rocòdrom que tu tens fetes!

Quan volgueu, jo aquest cap de setmana i el vinent estaré per aquí, per anar a Sant Llorenç sempre es pot fer un raconet!!
Apa ja direu!

Pekas ha dit...

Una de les sugerencies que et "sugereixo" :-)))))....

A MUUUUUERRRRRRRTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....!!!!!!!!

Company.. endevant amb el projecte... motivació a tope...!!!!
;-)))))))

Gatsaule ha dit...

Pere, no sé si creure-m'ho que és tan xulo el lloc que dius, perquè no hi has posat ni una sola foto ! Vaja mestre de la multimèdia.....

Pels profans el projecte té molt bona pinta, no sé si comentar-te gaire res més. Ànims, que ja veus el final !

Anònim ha dit...

Iep! Molts ánims amb el projecte, sembla força interessant! I res fot-li canya a l'escalada que és poc agraïda quan vol! Tots i pasem per aquí... un parell de sortides i ja tornes a tenir el coco a sobre el cap!

Bé.. et convido a participar en els fòrums d'escalada que em possat a la web.

També hi ha alguna petita enquesta que està dins de cada categoria-tema dels fòrums.

Espero que hi participis i que diguis la teva, ok!!