23.5.07

Serrat del Corb clean

Dissabte teniem en ment fer aquesta cresta "fàcil" amb en Pere i al acabar (ens hauria de portar poc temps) anar als Esqueis del Begís, la cosa però no va anar així.
Ni la cresta era tan fàcil ni ens va portar poc temps: no vem anar al Begís.

Després de la gran ressenya de l'activitat que s'ha currat en Pere, poc puc afegir més :P

Per començar, em vaig deixar els gats (acabats de recautxutar) al meu cotxe quan posavem les motxilles al cotxe d'en Pere a Girona. Sort d'ell que duia els de via llarga i els de friki i quan ens posavem l'arnés, i me'n vaig adonar, em va poder deixar els vells...

El primer llarg em va vèncer psicològicament, vaig començar posant un tascó que va quedar molt bé, tot seguit a caçar el 1r pitó per una rampa plena de vegetació i patinosa, d'aquí a caçar el 2n pitó i col·locar-me al diedre on hi havia els dos últims pitons del llarg... la sortida del diedre va poder amb mi i vaig decidir que millór que li tirés en Pere (despentjant-me d'un pitó aquest cop! Què m'està passant?!!?! jeje). De segon també em va costar força (de fet vaig patinar a l'alçada del 1r pitó i em va saltar!) però me'n vaig acabar sortint, només em quedava el tram final amb bona presa de mans, peus dolentissims i pati que va fer mirar'm-ho una mica tot i anar de 2n...

Reunió 1 en una còmoda repisa de dos arbustos, un gran merlet i un pont de roca (és possible reforçar-la amb friends mitjans-grans)

El 2n llarg de la 1ra agulla era més fàcil però el coco ja m'havia fallat, llàstima. Molt bonic; a assegurar amb bagues variades a grans merlets i a una mini-sabina, últim tram amb pati.

Reunió 2 en un parell de merlets i destrepar/saltar per anar a buscar la 2na agulla.

3r llarg (2na agulla): comença fàcil i després ve un tram de placa que és més fàcil per la dreta (però més aeri). Ponts de roca, tascons i merlets.

Reunió 3 en una baga fent el pas del cavall. Abans de la R hi ha l'últim pitó. Ràpel obligat des de la baga (desembre del 2006), al que ve de segon és millor que el que ja està a la R el despengi pq es molt estret per muntar rapels i tal...

4t llarg molt fàcil on es pot buscar un forat per on fent un pas de xemeneia surts amb molt bona presa a la R4 (de tascons i un merlet)

Caminar en ensamble entre blocs fins a la última agulla on tu tries com t'ho vols complicar, nosaltres vem escollir unes fisures de la banda dreta i vaig tornar a intetar-ho de primer posant un merlet i 2 tascons... tot i això no ho vaig veure clar i en Pere va a tornar a treure'm de l'apuru. Allà uns friends haguessin entrat a canyón! Pels tascons t'ho havies de mirar més...

R5 en merlets per variar i ja només queda fer l'última agulla, si es vol, per uns passos de III pel lateral.

El descens intuïtiu fins a trobar la pista i cap al cotxe a les tantes :P Un mos i aigua que teniem set, endreçem el material i comença a ploure. Clavat!

3 comentaris:

Gatsaule ha dit...

Ara entenc això del frontal sempre a punt ! Llegint la història no m'estranya que ja no el treguis del casc.... No se sap mai !

Anònim ha dit...

Un parell de dubtes...
Es pot fer alguna variant del primer llarg que sigui més fàcil (seria per anar amb uns colegues principiants)?
I és orientació nord (per si es podrà anar a l'agost)?
Merci i a finals de juny quan comenci a pujar a l'empordà et dic argu!

PGB ha dit...

gatsaule, de gran sere un superhome com tu i escalare la sanchez de diables en un plis plas sense que se'm faci de nit, aixo si, haure de menjar moltes sopes abans :P

viking, el 1r llarg en teoria seguia diedre amunt i no passava de V grau picant, pero just passat el tram equipat amb els pitons hi ha un niu molt gran (ple de cagades pel voltant que tufa molt i pollets), per aixo vem tirar per la dreta (mes pati i mes expo) passant merlets namica precaris i tal :P

Potser pots començar mes a l'esquerra i t'estalvies algun d'aquests trams o directament vas a buscar la base entre l'agulla 1 i la 2, pujant per un lateral (queda un llarg facilet de blocs).

Igualment, la roca no es cap meravella i algun cop sens trencava alguna presa. Ah! I molta molsa!