17.9.07

Placa Sibarit reloaded

Dissabte, després de llevar-me un xic ressacós degut a la nit de festa a l'Apolo amb els amics i d'anar a dinar amb mons pares, estava que necessitava tocar roca. Un truc al Marc ho va solucionar tot.

Arribem a la Placa Sibarit, on ja comença a fer una mica de rasqueta per anar amb pantalons curts i samarreta, i ens posem al tema.

  • Pa las niñas, V. Tot i la pressió del Marc de que passés a alguna cosa més interessant, decideixo recordar de què va això d'escalar a aquesta bonica via. Primer problema... abans el primer pas es feia amb la corda xapada al primer spit, ara has de xapar el químic a mig pas i si caus te'n vas avall... faig la guarrada de pujar pel costat, xapar la primera i començar així. Poc a poquet vaig pujant i encadeno. Buff... la recordava molt més fàcil! :_( Al baixar aprofito i provo els passets ben monos de la Pa los niños en top-rope. Queda més maca per aqui ;P
  • Via núm. 4, 6a. El Marc l'encadena i jo m'hi poso en top-rope. Em penjo en el pas però l'acabo traient. Queda pendent!

El Marc abans del crux

  • Barco de locos, 6a+. El Marc la monta, jo li faig un pegue en top-rope (quina por el flanqueig!) on em penjo a la placa però vaig treient els passos (costarà encadenar-los). Finalment, ja mig a les fosques, el Marc l'encadena al 2n intent aquest dur 6a+. Felicitats bou!

Els primers passos...

A punt d'encadenar!

5 comentaris:

Mohawk ha dit...

Ei PGB, a la de les nenes, no està el químic al mateix lloc que hi havia el spit??, tot i això ja vam afegir un químic a peu de via per evitar el "anar-te cap a baix·... je,je,je!

Ens veiem dissabte!!

Per cert, hi ha algun tipus d'organització per a l'event?

PGB ha dit...

Ei Mohawk, l'spit estava més avall, de manera que pillant el bidit de la plaqueta de V, xapaves i ja anaves amunt més tranquil.

Per la trobada en principi la idea era estar Diafragma - Sardineta de Baix - Sardineta de Dalt (Segur que més d'un se'n va cap a la Fontsu però weno...)

Pot ser tot un espectacle a la que anem al totxo del graffiti amb tota la gent pujant i baixant de la Mola... hehehe.

Ja faré un post quan em posi al dia del finde :P

Mohawk ha dit...

Je,je,je... el xapaves tu que ets molt alt, ja,ja,ja, perquè jo havia de fer el pas abans :P

Ens veiem dissabte al Grafitti!!

PD: Si no a casa tinc moltes xapes, ja t'en passaré una, per aquí i per a l'Angie...

MSN ha dit...

Anem fent feina eh nanu!
El pròxim dia enllesteixes la Barco de Locos i jo el Mono Pestosillo ese! ;)

Dissabte pot estar molt bé però potser hauríem d'organitzar-nos una mica no? on quedarem? quines zones? ...

Envairem Sant Llorenç! jeje

jclaramunt ha dit...

Ei Pere!
El flanqueig de Barco de Locos puja l'adrenalina, si caus abans de xapar el segon químic, et fots un bon pinyu! I que malparida que es torna la via després...aquell pas tant finet!!
A quina hora quedarem el dissabte?