26.4.06

2n Open d'escalada en bloc - La Salle

Ahir amb el Xavi F. del CAU ens vem animar a anar a veure què tal això del Open de Bloc que organitzava el FESS de La Salle.

Realment va estar molt i molt bé. Tenen un bon bulder on entrenar de tot, i molt sostre! Allà vem quedar amb l'Oskar i la Marta. Segur que us sona el seu blog ;)

Vem estar provant uns blocs amb ells fins que van marxar pq ja duien estona fotent-li canya.

A destacar la molta gent forta que hi havia... ufffff no em queda ni res! A entrenar a sacoooo!!!!!

El 1r i 2n bloc van sortir bé, molt facils. El 3r ja em va costar més. I el 4t i el 5è ja estaven a anys llum del meu nivell, tot i que al 4t em sortien alguns passos individuals, però al igual encadenar-ho tot :P Tot i això va ser molt divertit :) i de pas ja vem entrenar una mica allà mateix. L'únic inconvenient va ser la de magnèsi que vem respirar... :S

Us deixo amb un video cutre que li vaig fer al Xavi mentre encadenava el problema 3. La qualitat és molt dolenta perquè hi havia molt poca llum, tot i això us podeu fer una idea: