1.7.08

Projectes...

Ja estic a punt de sortir d'aquest pou d'estress, cansament i son acumulada. Ja era hora!

Han estat uns mesos durs. Per sort ha plogut força i quedarme els caps de setmana davant de l'ordinador programant no se'm feia tant dur, ja que no veia gaires posts a blogticulos ;P
Ara que, passades les plujes, l'aluvión de posts em despertava uns sentiments d'enveja (sana) envers a tots els que podieu fer el que ens agrada tant: escalar! ;)

Sant Llorenç, Montserrat, Cavallers, Tossa, Sadernes, Orlú... Tants llocs on anar, tantes vies, tants projectes, tants somnis i tan poc temps...

A més, entre setmana la gent ja ha començat a fer de les seves, a veure si m'hi puc sumar aviat. Quines ganes!

Pel que fà al PFC de moment ja tinc dues dates:
- Aquest divendres entregar la memòria, el codi font i el video masteritzat en DVD.
- Dijous dia 10 defensa oral del projecte de Multimèdia.

Sort que em deixen lliure aquest cap de setmana de festa major a Terrassa.
Pareu atenció: Primer OPEN d'escalada en bloc de Terrassa el dissabte a partir de les 12 del migdia a la plaça Didó! Si teniu preguntes de com arribar, només pregunteu-m'ho! :P

M'agradaria participar-hi encara que faria un paper patètic. Tot i que l'experiència, els amics, els riures i la companyia segur que ho compensarien :)
D'altra banda, fer el tonto per Sant Joan amb una bici té les seves conseqüencies i tinc el colze esquerra tocat... em sembla que tinc una mica de tendinitis ;(
Veurem com evoluciona la cosa i si no s'hi pot participar, potser m'hi passo a fer fotos i gravar algun video. Podria estar interessant!

Pel que fa als meus projectes a curt termini seguire el mètode Mohawk i aquí tinc la meva llarga llista de vies a fer aquestes tardes d'estiu a can Llorenço:

Placa Sibarit: Nas de mocs, via 4, El vuelo del Dória, Barco de locos, Mono pestoso, Pagès urbà.
Diafragma: KK, Diedròsis, Batvia esquerra, Batvia dreta, Blanca setmana santa, Los cinco contra el calvo, Astènia, Llepòlia.
Sardineta de baix: Viento idiota, Yankee, Mirage, Blackout.
Sardineta de dalt: Callate ya, Quo Vadis, Asterix, Idefix.
Els diedres: Quercus, Tot seguit, Perleskletxa, Wassdiplasstik, Orgasmatrón.
El gruyere: Quan farem grau?, Nada por aquí, Hemisferi nord, Ella es así, Parèntesi.
Canal de les bruixes: totes, 9 vies esportives entre el V+ i 6b.
Les Gaites: Angie, Supercucona, Renom-Olmedo, Malas compañias.

Son moltes vies i caldrà anar per feina. Si aconsegueixo encadenar-les totes abans d'acabar l'estiu estaré més que content :)
Si algú m´hi vol acompanyar... només ha de dir-ho! Plego a les 18h i puc ser a Can Robert a les 18:30. Una mica just però suficient per anar fent. Són 3h de llum!

Entre les meves intencions estiuenques també n'hi han en temes d'equipaments i reequipaments:
Vull reequipar la Viento Idiota abans de fer-la. Que està amb spits del 8 i la via s'ho val! La reunió la deixariem a dalt, classic-style i a baixar caminant :P
També em molaria equipar una nova linia al diafragma que tinc ullada (i que el Marcel també la tenia i el Pepe, i...) , a la dreta de la Blanca setmana santa. La part de roca bona és brutal :)

A veure si aquest estiu dóna de si :)

13 comentaris:

Jortx ha dit...

PGB!

Que hi ha vida més enllà de St.Llorenç :P

PGB ha dit...

Bou, això està clar! Però potser no ho he deixat massa clar al post :P

Les escalades de tarda, si les puc combinar amb alguna sortida a Montserrat, Pic del Martell, Gelida, etc... ja seran lo seu :)

El que passa és que tenir Santllors a 20 mins de casa és temptador i la mola, pels vallesans, és molta mola :)

A veure quan em fas de guia per les teves zones! Calders, Cargolaire, Revolt de l'Aguila, Moretona, Collsuspina...

Gatsaule ha dit...

Si vols fer alguna cosa més llargueta, a partir del setembre penso tornar-hi..., que veig que no n'has posat cap !

Anònim ha dit...

Massa feina. I amb aquesta calor ...
Anims i ha agafar el toru pels cuernus

PGB ha dit...

Gatsaule, ja ho saps que m'apunto a un bombardeo... cuida't el braç i ens veiem el setembre :)

Birdiox. La feina mata... 8h de curro davant de la pantalla i al arribar a casa, fins les 3 de la matinada davant de la pantalla... pfff se m'ha fet molt pesat!
Necessito evadirme ja!

Jaumegrimp ha dit...

Pere, no et desesperis, la muntanya no s'en và...a tots ens ha passat que hi ha moments a la vida en que has de concentrar-te en un tema i deixar de banda el que mes t'agrada, però si mantens la il.lusió tot és possible.
Apa a veure si coincidim alguna tarda per Sant Llorenç!

Mohawk ha dit...

Jo cada any agafo una zona propera per passar les tardes: St. Llorenç, Maresme, i aquest toca Centelles i voltants... però igual alguna trobada de dissabte a la Sardineta per recordar vells temps no em faria res... Als Palestins no hi torno més! (ja,ja,ja...)

Sort!

jclaramunt ha dit...

Ei PGB,
a sant llorenç, més o menys tenim els mateixos projectes! Jo marxo tres setmanes fora però durant l'última setmana de juliol i tot l'agost estaré per aquí, si estàs per aqui també ja quedarem.
Per cert, on queda la Canal de les Bruixes?
Salut

Xavi ha dit...

Hola Pere, se t'acumula la feina com a mi. Jo també porto un temps aturat, entre pluges i compromisos familiars. Al setembre tinc vacances, a veure si també m'escapo algun dia a Sant Llorenç que fa temps que tinc ganes d'anar-hi.
Records!

PGB ha dit...

Jaume, aixo espero! Fer les trobades sabadellenques-terrassenques pel Diafragma, Sardineta, Diedres i Gruyere era prou divertit ;)

Mohawk, quedem doncs algun finde per la Sardineta ;) A veure com em moc pels diedres aquells... que encara ni els he provat despres del toprope precari que li vaig fer amb tu mentres feiem arqueologia :)

Josep, jo no faig vacances fins setembre. Quan vulguis ens fem un truc i pujem a fer la tarda :)
La Canal de les Bruixes es la part oposada a les Agonies. A les meves ressenyes de les Agonies ho tinc indicat com a "part facil" o "vies per escalfar".

Xavi, merci per escriure! Estar parat es un infern... per "sort", gran part d'aquest temps d'aturada ha estat pel be de tots (plujes). Ara sera questio de tornar-hi. Quan pujis altrecop per Sant Llorenç fes-me un toque!

Llorenç ha dit...

PGB!!!

ja va sent hora!!!

de tots es coneguda la teva gran llista de vies per escalar.....

el que podries fer es fer-ne un post al blog!!!

i anar marcant a mesura que les fas i així tots podriem veure que tens pendent i et podriem acompanyar a alguna!!!

anims!!

lux ha dit...

PgB!!!

va .siiii. una llista oficial de les vies llargues...
vaaaa ;-)))

Avant amb els objectius!!!

Pekas ha dit...

Qu eno faltin deures ni projectes.. mai... !!!!!!!!!