3.10.06

Una tarda als búlders de Sant Llorenç

Després d'un cap de setmana poc actiu (iniciació d'en Gerard i en Nasi a Llafranc amb picades de mosquits incloses), aquesta tarda hem anat als blocs de Sant Llorenç amb l'Àlvaro.

Primer hem passat pel bloc del Bacallà a veure el Quim que feia molt que no el veia! Està fort com sempre i m'ha comentat que ultimament fa moltes vies en solitari per Montserrat.
Com que el bloc del Bacallà per nosaltres és massa inflabraços, hem anat al bloc 4 a fer algun problema de pocs passos i intentar unes sortides en desplom força dures. Ens aguantavem però no ens sortia ni un pas! (dels durs, algo feiem :P)


També ens hem passat a veure l'estat lamentable del bloc 1 degut al negoci immobiliari de Matadepera:


El bloc està a l'esquerra de la foto. La part superior ja l'han tapat de terra, només queda practicable la part inferior del bloc... però els allanamientos de morada són il·legals (com deixar construïr cases a mig metre d'un parc natural... des del meu punt de vista).
El que jo em pregunto és: Si fins allà ha caigut un bloc, no tenen por que els hi caigui un altre? No els hi fa por el gran bloc de la dreta de la via Troia a la dreta del Cap de Mort, on justament hi ha penjada la pancarta S.O.S.?!

El motiu de la pancarta, és la carretera que volen construïr des de Mata-Rodona a la Mata. Aquí teniu una pàgina web que explica el traçat exacte de la futura "carretera de muntanya" vist des del Google Earth, amb fotos de punts estratègics per on passarà aquesta nova pista.

Enllaços sobre les accions en contra de la pista:
Adenc
Post al fòrum de Caranorte
Un altre post al fòrum de Caranorte

La veritat és que aquest passat dia 1 d'Octubre hi havia una concentració a la que vaig faltar i no vaig informar prèviament al blog. Badada al canto, mea culpa.

D'altra banda, demà faré una matinal a la Sardineta de dalt, per veure què tal surten el 6a del Diedre del dau, la Xapada Contínua i la Umma Gumma. Ja informaré!

1 comentari:

jclaramunt ha dit...

Ei Pere!
El dissabte em van deixar un paper al cotxe, on anunciaven la concentració del diumenge dia 1. No en tenia ni idea que es volia construir aquesta carretera i quan vaig veure la pancarta vaig flipar. No vaig poder anar a la concentració, però si hi ha alguna altre movilització fes-ho saber, de totes maneres ja estaré al cas. Que vagi molt bé per la Sardineta!