12.12.06

Poca escalada per la "Puri"

Dimecres havia quedat amb l'Ivan per anar a fer un parell de vies al Pic del Martell abans d'anar cap a Girona... pluja. Així que me'n vaig a dinar paella a casa l'Alba :P (no hi ha mal que per bé no vingui, que diuen...)

Divendres ens animem per anar fins a Sabassona a fer bloc, comença a ploure just al arribar... ens contentem amb la Fira Medieval de Vic. Molt maca i xula, però amb més gent que a la Fuixarda un matí de cap de setmana....

No va ser fins diumenge (el bon temps de dissabte ens va enganxar per sorpresa) que vem poder fer una matinal (curta) a Llafranc. Dues vies, la número 9 (6a) que a la primera em va sortir amb una parada al pas finet de dalt (i sort que sóc alt i llarg) i la número 7 (6c?) que en top-rope em va sortir a la primera escaquejant una mica per la dreta... 6a+ com a molt. Potser el 6c és anant ben bé recte sense tocar la fisura... Igualment vaig marxar amb un bon sabor de boca, llàstima de la tramuntana que ens va glaçar. A l'altre banda de les roques (cara sud) no feia gens de vent! Quina ràbia!








Igualment, el pont ha estat profitós per fer compres nadalenques, sopars amb amics + cervesetes i billars, sopars amb amigues + cigarrets del riure + partides al SingStar de la Playstation (un karaoke), cues al MediaMarkt per comprar-nos la Wii ben d'hora dissabte pel matí.... i MOLT VICI a la Wii! (sóc un putu friki! xD)

Fotos 1, 2 al principi de la via núm 9.
Foto 3 al crux de la via núm 9.

Foto 4 superant el desplom (escaquejant) a la via núm 7.

13 comentaris:

Piter ha dit...

La veritat es que el temps no ha acompanyat gaire durant el pont.. pero bueno, les activitats socials tambe esta be anar fent de tant en tant.

A Llafranc fa anys que no hi he anat.. que tal esta l'equipament ? perque normalment arran de mar la sal sol fer estralls en les xapes. I gaire salitre a la paret ? perque a montgo l'ultim cop que vaig anar era increible..

Apa.. vagi b!!

PGB ha dit...

Llafranc esta prou be per passar un bon mati. De fet si vas per feina et pots ventilar totes les vies rapid... hehehe.

Es un granit bastant fisurat i regletero, pero tambe es adherent. Esta reequipat amb quimics excepte una via que esta amb parabolts inox.

Les vies de la part superior tenen un primer tram vertical, un segon tram "mini feixa" i un tercer tram vertical un altre cop. Les vies inferiors a l'esquerra son mes mantingudes i mes llargues. Si hi vas algun dia fes-me un toke i a veure si podem passar-nos-hi :)

Mohawk ha dit...

Hi ha un 6b+ a l'esquerra guapíssim! Però vigila amb les onades...

PGB, t'has avançat al 6c... si algun dia m'hi puc passar ja ho provarem!!

el yeti ha dit...

Quines cançons heu fet amb el karaoke de la play, heu provat el de la musica espanyola dels 80, es brutal.....
Respecte el temps a margalef, que nosaltres hi varem estar, també va ser lleig. ke li farem.....

Anònim ha dit...

Deu ser xulo això d'escalar sobre el mar, tot i que no vas precisament en banyador...., ja has provat el psicobloc ?

Aniol Bosch ha dit...

Bones! x)

Sisi, el camí delata evidentment. Però el casc no és meu! és del meu pare jeje que sel va comprar fa poc, es cert....

Tenia previst anar més dies a escalar apart del dijous a montserrat, pero el temps no va ajudar gaire x) ni els estudis!

Apa nano... que vagi bé! i fins viat ;)

K. ha dit...

Precissament avui, una companya de la feia m'ha portat una nova revista de muntanya gratuita (Natura aventura #1) i surten les ressenyes de Llafranc!

PGB ha dit...

gatsaule, el psicobloc encara no l'he provat pero en tinc moltes ganes! A veure si aquest estiu vinent puc tantejar-lo... (un amic te casa per mallorca ^_^)

mohawk, quan hi pujis fes-me un toke!

yeti, al Singstar no hi jugo massa... nomes quan vaig a veure els meus cosinets o en sopars de les amigues de l'Alba, aixo si, es divertidissim! M'han dit que hi ha un nou disc del Singstar amb cancons de Marea, Extremoduro, Porretas... pot ser grandios!!! Et recomano que provis la nova consola de nintendo, la Wii... MOLT VICI! heheheh

aniol, enhorabona a calamontse! A veure si ens veiem aviat per Solius ;)

k, son les mateixes ressenyes de www.ressenya.net o en son unes altres? podries dir-me d'on aconseguir aquesta revista? i escanejar les ressenyes seria possible? :P
Merciiii

Piter ha dit...

Eps.. la revista em sembla q es una gratuita q reparteixen a les botigues d'esports de muntanya.. es aquesta oskar?

algu me n'avia parlat de la revista aquesta.. i vaig veure q la tenien a Travessa... pero al final m'en vai endescuidar de pillarla.

Apa.. vagi b.

Anònim ha dit...

REvista:

Crec que és una mena de revista FANZINE intern de un conjunt de botigues ( TRAVESSA; CAMARASSA a SABADELL i una altra...)

PERE, les fotos amb el mar a darrera...molt maques tu...sembla que siguis als penyasegats d'anglaterra ( amb el Gore i tot...)...guapo, guapo...Només et falta el joc de friends i la cara de EXPO!

Saluuuut!

oriol

jclaramunt ha dit...

Ei Pere! Molt maques les vies al costat del mar...molt bucòlic! La roca que tal? És molt corrosiva?
Sembla que el nostre problema comunicatiu ja està sol·lucionat, vaig canviar a beta, potser té alguna cosa a veure.
Apa fins aviat!

Anònim ha dit...

Ei xavalin!!!

Avui he anat a fer la Tierra de Nomadas... Amb dos paraules: Via- cal!!

Obliga V+/6a, els tres primers llargs són massa, amb trams d'autopretecció que li donen el toque classiquero!
Apuntat-te-la que no te desperdici.

I dema toca més vies per cala Montse, ja te contare!

Salut i tibades!

www.fotolog.com/marsi84

Pekas ha dit...

Savassona...ummm... com m'agrada...

Ademés ..aixó de tenir-ho al costat de casa.. :-))))

Et va agradar el mercat medieval..???? Força gent... i a la nit una rasca que no vegis...

Vaig estar currant tota la setmana amb el muntantge del mercat... i els díes del mercat ..tot el día amunt i avall controlant que tot anés bé... :-)))) (i menjant cus-cus.. beben orujos...pastetes...
coques de chocolata...etc..etc..
;-)))

Llástima que el temps no acompanyes els dos primers díes...per que Savassona es molt guapo... :-))))

http://cimasycronopios.blogspot.com/2006/10/bloque-en-savassona.html

Auxiau...!!!