21.2.07

El torrent bloggaire

El 10 de Febrer vem celebrar la 2na Trobada Blogger al Torrent dels Porxos, Berga. Malgrat que no hi érem tots, ens vem reunir força colla... vora les 20 persones!

Fins fa dos dies no he tingut la càmera. Així que aquí us deixo un mini-recull de les 4 fotos que vem fer l'Alba i jo:


El Tranki fent trampes


Preparacions abans de la 1ra via del dia


Jo provant el 6b de l'esquerra


Mohawk i Tranki als 6b's. Qui guanyarà?


JD al 6b de l'esquerra


JD i Tranki en un dia radiant!


En Tranki tocant la "castanyuela" abans de fer el següent pas


3 "matxotes" i la CARN!


3 "matxotas" :D

9 comentaris:

Mohawk ha dit...

Ara ja sabem el secret per tenir els dits d'acer: LAS CASTAÑUELAS!!!

;)

jclaramunt ha dit...

Eiiii! Molt xules les fotos!
Espero poder venir a la pròxima!

Piter ha dit...

ultimament el timeout es important eh jeje

Aixo de currar tant no et prova !!

Apa a tibarli!!

Jortx ha dit...

Eres l'unic que faltaves i tampoc tens fotos meves....escalant :(

Es curios el nom qe vas posant a les fotos, m'ha fet gracia!

Per cert, ves-te reservant el dia 4 de març per anar a fer friki, ja en fare un post dilluns ;)

QUIMI ha dit...

Aquestes son les escalades genuines....bones vies i bona carn!!
A les onze hores cuan vulguis!!

Gatsaule ha dit...

A la última foto, són 3 o 5 ? El millor de tot és el crio jugant amb la gameboy passant de tot,....

Anònim ha dit...

El secret per ser un lolo és escalar sense samarreta.
Per això el Mohawk encara no ha encadenat el 8a, segur que el dia que es tregui la samarreta ja no hi haurà qui el pari.

Per cert és ben cert alló que "más vale tarde que nunca".
D'acord amb el Gatsaule, espectacular el fill del Catx, alié totalment a l'escalada i jugant amb la gameboy.

Salut!

Anònim ha dit...

hahaha.

iepa pere!

joer, entre jo que em veig fofo i la ceci amb les galtes "inflades" papejant crec que a casa de ripollet comencem un règi tu!

es bromix.

iepa, no patiu que el març ja m'he agendat un findex per fer la següent...

granit i calçots..què us sembla?

Estava pensant de trepar FINS TARD i al vespre fer una calçotada a casa...si la penya es duu sacs i estores crec que enbtre el balcó i el sòtan hi cabem la colla...i l'endemà a Romanyà a trepar més a blocs...

oriol

Mohawk ha dit...

Endavant amb el pla de l'Uri, jo m'apunto, això si que serà una rave amb casa i tot!!! :P