12.6.07

Santllor per partida doble

Dissabte va ser el dia escollit per fer el vago i anar a la platja... vem acabar a Sitges. Jo ja m'hagues endut els trastos per anar una estona a la Facu pero la idea va ser desestimada rapidament pels altres components de la cordada, vull dir tovallolada.

Diumenge si que vem sortir. Amb l'Alba i l'Alvaro vem fer una matinal a Sant Llorenç combinant una mica de pateo amb escalada. Deixem el cotxe als Diposits, seguim el cami dels monjos deixant a l'esquerra la Roca de les Onze Hores. Al passar-la, a la seva cara nord-est tenim el sector dur d'esportiva dels Diposits, llavors un tram de paret on la roca recorda a les Gaites i hi ha algunes vies amb burils, algunes amb spits i alguna amb parabolts! Passat aquest tram hi ha una via d'esportiva (parabolts) que va per un desplom i es veu bastant inhumana...
Un dia d'aquests haurem de fer-hi arqueologia ;)

Algu te informacio de tota aquesta zona?

Vem pujar per la canal dels monjos i al cap d'uns minuts de pujada per la canal, arribem a un tram que en lleu pujadeta ens deixa al Pi del Vent, just al revolt del cami de la Font Soleia.
Si un es vago, surt mes a compte pujar amb cotxe fins a Can Pobla i anar-hi a peu des d'alla.

Un cop alla vem optar per la sombreta de la Sardineta de Dalt. Vem fer poca cosa perque finalment ens vem decantar per anar a dinar a casa pero vaja, va servir pq l'Alba i l'Alvaro tornessin a acostar-se a la verticalitat ;)

Al Pas de la Sardina, vem fer la Yuyu. Son dues xapes i reunio, un IV+ vertical que recorda mes a un tsunami que a una via.
Vem seguir cap al Diedre del Dau on vem fer la Je ne se pa, un V+ que guarda un parell de passets finets abans de la R. Alla tambe vem aprofitar i en top-rope vem fer la fisura-diedre que no surt mes de IV o IV+.

Finalment, per acabar la jornada, vem muntar la Umma Gumma on l'Alvaro va disfrutar de valent i cap a casa falta gent!

______________________

Ahir dilluns, vem tornar a anar a Sant Llorenç. Al plegar de la feina vem quedar en jclaramunt i jo per coneixens i fer un parell de vietes al Diafragma.

Jo anava molt motivat i volia fer els dos 6a del sector de la Cova del Frare pero vaig acabar fent el pressec.
La via 1 se'm va atravessar (com sempre) a la penultima xapa (on ve lo xungo), i es que aquells passos d'equilibri no son gens lo meu!
La via 4 ja la vaig agafar amb por i la vaig provar en top-rope, despres de que el Josep deixes escapar el rotpunkt al volar (i vaia vuelo!) des de la ultima xapa! Em vaig encallar al pas atletic-desplomat de l'inici per no trobar el canto salvador a la primera (ara almenys se on es) i despres massa forats per triar i em vaig quedar sense pila a dalt.

El proper dia la via 4 ha de caure que es factible! Molt mes que la via 1 :P

Anònim ha dit...

Molt bé aquest fanatisme per Sant llorenç, com es nota que vius a Terrassa.
A veure si respiren els de la FEEC i ens donen ja el material i ens posem "manos a la obra" a la Sibarit.
Tinc moltes ganes de reequipar aquest sector, ja que em porta molts bons records.

Aufwiedersehen!!!

Anònim ha dit...

Potser l'Andreu ... Es el mestre de les vies. Alguna vegada he vist algú ... En hi han tb on comença la canal de després, cap a la dreta.
Les de la dreta que dius(en hi han 2, crec), no estan fetes i són molt a bloc. Les provaba l'Oscar, el de Montserrat, Siurana, ... i res.

Respecte a les teves vies, fanàtic kap-a-llà !!! Sesprespoc !!

Piter ha dit...

Iepps..

hi han dies per tot.. a vegades triumfem de valent d'altres ens arrastrem jeje

De totes maneres no et pots queixar de finde.. q no ha estat gens malament !!

Mohawk ha dit...

Ei PGB, sobre les vies de la dreta, com bé diu en Birdio, un cop ho vaig preguntar al fòrum i em van contestar el mateix, que ni el Patxi Arocena ni l'Oscar Jiménez les havien tret... a veure si en Ramonet es passa per allí un dia!

Als diposits hem d'anar un dia amb en TR a fer-li fotos, je,je,je....

;)

Gatsaule ha dit...

Ànims, Pere, això de l'esportiva ja saps que és provar-ho i provar-ho... Amb els dits que tens té molt de mèrit la cosa !

jclaramunt ha dit...

Ei Pere, vaia saque eh!!! I el crit que vaig fer...l'adrebalina encara està per allà!
La veritat és que va estar molt bé, i aquestes petites sessions van molt bé, que sembla que no però fas molt...
Encantat d'haber-te conegut en persona! Fins la pròxima!

Xavi ha dit...

Em sembla que alguna de les vies que dius amb burins i espits es van obrir fa anys per fer-hi cursets. La via aquesta tan dura, si no recordo malament, la provava bastant el Jordi Vinyals(Win), de Terrassa, però no es va arribar a encadenar. Vinga Pere, a seguir entrenant!!

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Veig que aprofites el temps, bon cap de setmana d'escalada! Les vies de la dreta abans d'entrar a la canal del camí dels monjos, canal del Pi ajagut em sembla que s'en diu...l'he vist escalar al Cesar Sempere de Sabadell, no sé si encadenar...el grau de vuitè cap amunt!
Veig que vau quedar amb el Josep Claramunt, a veure si quedem una tarda, jo tinc lliures algun dilluns o dimarts, hem de quedar, ja que a la sardineta no he escalat gairebé res.

jclaramunt ha dit...

Ei Jaume! Quan estavem pujant vem pensar que t'hauriem pogut trucar! Jo a finals de juny podré plegar a les 3 algun dia, podem quedar algun dia i anar a la Sardineta, seguim en contacte!