1.6.12

Resum del 2011

No estava mort... estava fent un gintònic!

El 2011 va ser l'any de l'entrenament. Em vaig motivar a la panxa del bou i vaig fer un entreno dirigit amb el José Enrique Agustí, 2 dies per setmana durant 5 mesos. Vaig ser bastant estricte i podriem dir que el vaig complir al 90%.
Obviament, la matxacada va funcionar i vaig guanyar força, resistència, bloc... de tot! Cosa fàcil amb el nivell de forma que partia ;)

Entre Gener i Juny vaig dedicar-me a fer esportiva per Sadernes, Beuda, Clot de l'Espasa, Siurana, Solius, Montserrat, Os de Balaguer, Roca Maura, Beuda, Sant Feliu de Guíxols, Sant Llorenç del Munt, Camarassa... aquells mesos em van anar molt bé per anar agafant rodatge amb els 6b i 6b+ a vista. No tots sortien, però començava a ser habitual. Fins hi tot algun 6c va caure al flash i algun altre a vista. Però era en comptades ocasions. En canvi, al 2n intent perdonava poques vegades.

Per variar i com a 4t estiu consecutiu, en el meu moment més dolç, em vaig tornar a lesionar: hiper-extensió del tendó flexor de l'avantbraç dret. Va ser especialment fotut perquè per primer cop a la meva vida laboral, tenia jornada intensiva el Juliol i Agost. Això volia dir poder escalar entre-setmana a partir de les 15h00 fins que hi hagués llum, i aquelles tardes a Sant Llorenç estava començant a provar vies dures.

Em vaig desmotivar força fins que a finals d'Agost, malgrat no estava curat, vaig passar uns dies a Cavallers amb el Xavi F, el Dani M, el Jordi M i l'Adrià M. Van ser alguns dies d'esportiva (poca, però alguna cosa anava provant) i alguna via llarga com la Formigaz i la Pistacho Asesino, que vaig disfrutar com un enano.

Cap a finals de setembre i després d'unes sessions de fisioteràpia, em vaig trobar bé i vaig tornar a fer un entreno planificat, aquest cop de 2 mesos, amb el José Enrique a la Panxa. El motiu era recuperar la forma, perquè ens n'anavem dues setmanes a Kalymnos (última de novembre i primera de desembre).

Aquell parell de mesos vaig tornar a rodar amb 6a's i 6b's per Montserrat, Margalef i Beuda. Però sobretot matxacant al plafó.
I finalment va arribar el viatge. Un viatge que em va enganxar en un moment de canvi, i de baix estat anímic. No el vaig aprofitar com l'hauria pogut exprémer, ni el vaig disfrutar com hagués hagut. Però si que vaig encadenar bastantes vies fins a 6b+ a vista, va caure algun 6c's al flash, (algun va estar a punt de sortir a vista també!), un 6c+/7a (depenent de l'edició de la guia) va sortir al 2n toc i em vaig estrenar en la séptima dimensión 7a, a més... al flash!

Al tornar del viatge, vaig fer un parell més d'escalades amb poca motivació i al cap de res van venir les festes de Nadal.

Tot el referent a friki, ho vaig anar apuntant a la meva compta del 8a.nu i els resultats tampoc són tant dolents pel que fa al 2011, però haguéssin pogut estar millor:
 
7a 6c+ 6c 6b+ 6b 6a+ 6a V+ V
1 2 9 16 33 24 32 11 5


Bé, i fins aquí el 2011, a veure si m'afanyo i us començo a explicar el 2012. Ja us avanço que el dark side m'està cridant i estic abandonant les xapes brillants pels metres i els catxarros ;)

10 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

bentornat al mon blogger Pere! espero que els ànims vagin amunt que la vida dona moltes voltes i segur que seran per millorar.
Sobretot disfruta amb el que fagis i si a sobre puges grau i metres sense xapes millor.
Content de llegir-te de nou.

Eduard ha dit...

Eo Pere, no és el dark side és veure la llum hehehehee

David Marfil "Txupi" ha dit...

Epa Pere, un gust tornar a llegir-te, amunt aquesta motivacio bou !!!

Home Ocell ha dit...

Curiós com tot es presenta com una campana de Gauss, oi? Com mola anar progressant, estar dalt ni ho diguem, i caure, ..., si no anéssim de baixada no podríem tornar a gaudir del progrés :)
(Kollons, m'he passat de filòsof)

Susi Fisio ha dit...

he, he, he... Doncs ànims!!! que ja estas imparable... i tot just som a mitat de l'any!!

Gatsaule ha dit...

Molt bé, PGB!! A veure si encara tornarem a coincidir!!

Anònim ha dit...

Al Dark Side s'hi ha d'anar amb frontal eh..... que no t'embauquin!

Unknown ha dit...

Hola! He vist el teu blog i tot el que fas.
Crec que tens el perfil perfecte per ser el Grifone dels Pirineus. Saps de què es tracta? www.grifone.com/grifone

Dr Purva Pius ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

giaonhan247 ha dit...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ