17.7.07

No escalo bé a Les Gaites...

Començem la setmana fent una visita flash a les Gaites després de passar el finde en el dique seco. Dilluns al sortir de la feina, me'n vaig corrents cap allà on el Marc ja m'hi espera amb la corda desplegada, l'arnés i els gats posats, i tota la ferralla a sobre.

Ens posem a la zona de la via Angie on podrem aprofitar més el temps fent uns top-ropes a vies més duretes:

  • Angie, 6a. Que no us enganyin les ressenyes que allò no és un V ni de conya! El Marc encadena a vista. Jo ja em vaig baixar d'ella una vegada per l'aleje que hi ha... opto per pujar-la en top-rope i malgrat escalar amb males vibracions al cap i fent passos molt rígids... encadeno. Serà questió de posar-li un excalèxtric o d'acabar de fer bé el re-equipament? (Té un casquet d'spit sense xapa al mig de l'aleje on si caus et trenques els turmells ja que piques en una panxa. Hi falta un bolt allà?).

Jo al aleje de la Angie

  • Bufagaites, 6b+. Aquesta la prova el Marc en top-rope, arriba bé fins al bombo i allà cau. Llàstima! Tot i això li troba els passos i acaba pujant.

El Marc al bombo

  • Parida Saltimbanqui, 6c+ Em poso en aquesta via per error, pensant que la del Marc era 6c+ i aquesta era 6b+. Acabo fent 2 A0 al bombo infernal i la resta surt bé en top-rope.

Un bon entrenament!

Què dir de les Gaites... que els 4 primers metres de roca estan una mica sobadillos però després la roca és boníssima i la zona és ideal per les tardes d'estiu (i que no sé pq però jo no hi escalo còmode... serà el conglomerat?)

De les vies 13 cap a la 29 estan amb parabolts i/o spits. Totes, o la gran majoria, en bon estat.
Les vies del grup dels 7ens les reunions i més d'algun anclatge fan por...

3 comentaris:

Mohawk ha dit...

Ei PGB! A l'Angie li pots posar la placa, cap problema... deu ser un spit de 8mm.

Sobre els graus de les Gaites, penso que les ressenyes més actualitzades estan al meu blog (maig'07). Sols cal matizar el grau entre la 6 i la 7 (Garridos-Manolo, recordes?) O baixem la 6 i la 7 es queda com està o deixem la 6 i la 7 puja a 7b+, je,je,je...

Lloc molt guapo! els "Manolos" em van dir que quan poguessin ells mateixos reequiparien la seva via...

;)

Mohawk ha dit...

Je,je,je... volia dir la 7 i la 8.

Algú ha fet la 12, és la que em queda... és 7c?

Pekas ha dit...

Bon lloc ...bona setmana... no pares..nano... :-))))