7.8.07

El dificil Raco Tranquil

Fa 2 caps de setmana (visca la feina atrassada!) vem fer una sortida escalatoril amb en Pere, Marc, Susanna, Alba i jo.

Alba i jo

Dissabte ens en vem anar a la fantastica comarca del Bergueda, al Raco Tranquil.

En Pere encadenant la Clàssica

Personalment vaig pillar força i em vaig dedicar a top-ropejar com un xorisso :( Les vies provades van ser:

  • Pim, V+. M'hi poso de primer amb les cintes posades i res, llepo. Acabo xapant la cadena agafant-m'hi. Quins passets mes putes! L'Alba i la Susanna la proven i ja no escalen mes :(
  • Pam, 6a+. En top-rope els primers passos surten pero l'entrada a la reunio es dura.
  • num 10. 6a+. En Pere la monta i jo la provo de 2n. Vaia tela amb els 6a+ del Raco Tranquil!
  • Diedrin, V. Encadeno a vista amb les cintes posades.. tecnica i em costa pero encadeno.
  • Classica (variant), 6a. En Pere i en Marc encadenen a la 1ra. Jo llepo (com sempre) en top-rope. L'acabem a la reunio de la via 16 en comptes de la 15 com diu la ressenya i queda un 6a maco, amb travessia al mig que fa mirar-m'ho i penjarme... cagundeu!

Jo topropejant la Clàssica


En Marc topropejant a un 6b

Entre el quedar una mica tard, pujar fins a Berga, escalar, dinar, escalar... se'ns fa tard i decidim anar cap al Camping Lluçanès, a Olost. L'intencio era fer tarda/vespre de piscina-relax pero arribem tard i la piscina ja esta tancanda.
Plantem tendes, dutxa, sopar, xerrades animades i a dormir que dema toca anar cap a Savassona! (continuara...)

1 comentari:

Piter ha dit...

Ei bou !!

Genial cap de setmana... a veure quan hi tornem !! L'amanida de pasta i la logistica de menjar fantastica.. merci als dos per la currada !!