18.2.08

Cap a la sud de Ca la Montse

Nota: per fer el bèrru passant les fotos de la càmera al pc, vaig borrar les fotos d'aquesta sortida. Miraré si les puc recuperar amb algun programa i penjar-les de seguida.

El divendres vaig fer excés de festa anant a dormir a les 4 i el dissabte, al llevar-me a les 8 per anar a Montserrat amb el Marcel, ho vaig pagar.

Arribem al Bruc i anem directes cap al pàrquing del Vermell on deixem el cotxe, agafem els trastos i enfilem cap a l'Agulla dels Cartutxos on fem la majoria de vies del dia:

V+: El Marcel la monta per escalfar i jo m'hi poso amb les cintes posades. Peco de peus i em penjo en un pas. La via és molt bona! S'ha d'escalar més amb els peus que amb les mans...

6a: El Marcel l'encadena i jo ja m'hi poso en top-rope. Un pas se'm rebota i per poc no em surt amb la corda per dalt. Passos prou guapos i tècnics a baix..

Va arribant gent i ens passem cap a la canal de la dreta, que fà de mal assegurar i on la guia del Luichy marca 2 vies. En realitat n'hi ha 3. El marcel és baralla amb la del mig, que li surt al 2n intent i creu que ronda el 6c. Jo aprofitant el descuelgue comú, provo la de la dreta.

6b: Entrada on cal remar fort amb peus quasi inexistents (aparteu la bardissa de la dreta i trobareu un peu salvador). A partir del 2n parabolt es disfruta molt. No surt pas però hi veig color per properes ocasions...

Decidim abandonar l'agulla dels Cartutxos i anar cap al Vermell del Xincarró on ens trobem varis terrassencs a la zona de la 45 Aniversari.

Cara est del Vermell. Gràcies Jortx ;P

Seguim fins que ens trobem el Jordi i el Ramón i ens quedem amb ells. Aquí el Marcel té varis 6c's de deures i es posa amb:

Nos puk, 6c. Abans estava cotada de 6b+... i collons com els gastaven abans! El Marcel cau al mateix lloc als dos intents que li fa. Llàstima pq semblava que avui se l'enduia. Per part meva poc a destacar ja que no he arribat ni a mitja via. Que dur!

Amb aquesta escalada matinal que encara que no ho sembli m'ha deixat un bon regust de boca, em menjo l'entrepà i cap a Girona, que m'esperen per anar a comprar un conill!!!! :P

7 comentaris:

Miquel Sabadell ha dit...

Aquestes festes nocturnes es el que tenen, igual que dormir poc...conec l'experiencia a la perfecció..jo moltes vegades no escalo, si no que m'arrosego per la pared..

jclaramunt ha dit...

Eips! Així m'agrada que menguis conill, que diuen per la radio que està en crisis...
On cau l'Agulla dels Cartutxos? a l'esquerra del Vermell? tens les ressenyes?

PGB ha dit...

miquel, exacte! vaig arrossegar-me per la paret!

josep, el conill no el vem comprar per menjar-nos-el sino per tenir-lo com a mascota! :P L'agulla dels Cartutxos està al costat del Gerro. Entre aquest i el Vermell. Surt a la guia de la Cara Sud. Segurament te les faràs totes a vista... ;)

Jortx ha dit...

No he estat a aquesta Agulla. I la via del Vermell ni la coneixia. Ja m'hi aproparé alguna hora.

A disposar per l'afoto

Pekas ha dit...

jejejeje... aquesta joventut...
:-)))))))) aisssss... que ja ens fem grans.... :-)))))))))

Tibantó.... !!!!!!!!!

jclaramunt ha dit...

Ostres perdona pel conill, pobret! Jo ja el veia pelat!
Ja m'hi passaré a probar-les...
Gràcies!

TRanki ha dit...

Ei PGB...a mi també m'agrada menjar conill...hehehe...

Ets un fiesteru radical bou! Quina joventut!

La NOS PUC era un 6b+ de referencia..si us sembla dura prova la variant a la esquerra, o les de la dreta..que estaven de 6c...aleshores flipes..i imagina't que això era grau "sur"...aleshores et pots fer una idea del què deu ser un 6c a St Benet...


Al BArberà teniu la ENDIVIA COCHINA (6c), el LL1 de Gavilan Poyero i la Hoooola Guaaaapo (ex 6b+, ara igual 6c), com a referencies per comparar...i si en vols un de curt la NO PASSA RES del Totxo Manolito...

per flipar...

A vuere si ens veiem algun dia bouuuu!