3.3.08

Els bonys de Collbató

Dissabte, com va sent habitual, quedo amb el Marcel i amb 2 amics seus. Decidim anar cap als Totxos CAM Nou Barris, a l'esquerra dels Graus de Collbató.

Com també va sent habitual, he sortit a fer la copa divendres (sopar amb els de la feina) i els llençols se m'enganxen i el mal de cap està allà donant pel... sac.

Després de fer l'aproximació llarga passant pel Jardinet, Graus i finalment als Totxos, ens posem amb un parell de vies a l'esquerra del Totxo Pinotxo. Vies curtes i poc interessants, però que van bé per escalfar i agafar rodatge de primer.

  • L'home del sac, V/V+. Té un parell de passos interessants a l'entrada i al final, la resta és facil i discontinua. L'encadeno bé a vista mirant-m'ho una mica al final.
  • ?, V+/6a. És la via nova a la dreta de l'home del sac. És més interessant i més difícil que l'anterior, té una placa final bastant guapa però que s'ha de mirar bé. M'acabo penjant per muntar-la.
Acabant aquesta via, arriben en Pere i en Joan d'un intent frustrat al Pedraforca. Ja és bo veure cares conegudes :)

Representació de la blogesfera escaladora del vallès

Decidim pujar amb ells mentres fan la via Amistat infinita, i fem la de la seva dreta. Una via facileta per seguir amb la reentré climberiana de primer.

  • ?, IV+. Via curta equipada amb 3 spits. Divertida però curta. Ens despenjem de la reunió bona, ja que el descuelgue d'aquesta via és un sol spit amb anella.
Acabant aquesta, el Marcel ens ve a buscar (jo feia cordada amb un dels seus amics, en Joan) i ens recomana que provem les vies del Totxo de l'Estel, que estan molt bé. Jo no les tinc totes de posar-m'hi de primer però despres que el Joan topropegi la via nova del Pere Forts, em decideixo i tiro la corda avall...

  • Quanta cabra!, 6a. Via molt contínua i molt bona! L'encadeno així mig al flash amb les cintes posades (patint en un parell de llocs pero vaja, es va fent bé). Perfecte! Ja me'n puc anar content cap a casa amb els deures fets :D
  • ?, 6b. Ja per acabar, aprofito que hi ha el top-rope muntat i m'hi poso. Va sortint bé (hi ha un aleje important a mitja placa però hi ha molt bona presa...) fins que arribo sota el desplom . Allà comencen els dubtes, però hi ha bon canto. El Marcel em canta la seqüència, faig les dues remades importants i a la que estic desxapant l'última cinta, em patina un peu i caic.
Llàstima pq si m'arriba a sortir me n'hagués anat encara més content cap a casa. Tot i així, el regust del dia ha estat molt bo. Poc a poc i bona lletra, anar agafant rodatge que d'aqui no res vindrà la temporada de la Font Soleia i s'ha d'agafar pila... :)

Trobareu més piades d'aquest sector als blogs d'en Groinket i d'en Jaumegrimp 1, i 2.

12 comentaris:

Pietro ha dit...

Eii, Peres a full power ;)))
Un dia haurem de fer una trobada de Peres bloggers,...que déu ni do els que som. Guapes la Quanta cabra i el 6b eeehh!. Felicitats!

Gemma ha dit...

Peres, tots dos heu quedat molt guapos! ;)

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Ep Pere, veig que darrerament vas molt de festa, sort que amb el bon temps aviat es podrà anar a escalar les tardes...doncs sí, a veure quan ens trobem per la Mola i fem una escaladeta!

jclaramunt ha dit...

Sabadell vs Terrassa, la foto del partit hehe!
Hauré d'anar a probar aquestes vies...
Ben proposat Jaume, a veure si ens trobem aviat a la nostra estimada montanya!

Jortx ha dit...

Vaia 2 els del Pere's Team! Tot i que m'esperava que el de la dreta fes més mala cara...

Va para una mica de fer el cafre i tiba més home, sinó no seràs mai un home de profit "hecho y derecho" (com jo :P)!

Gatsaule ha dit...

Veig que mica a mica vas tornant al totxo..., amb el què t'agrada la festa millor que deixis les parets per quan siguis més gran, he, he,...

PGB ha dit...

Joer, quanta canya em foteu!!! xD Per un dia que vaig una mica ressacos a escalar... (mata a un perro y le llaman mataperros).

Salut a tots, bous!

Pekas ha dit...

jejeje uno más... em sembla queultimament encadenes millor les nits de juerga.. que l'escalades..
:-)))))))

jejeje... es "groma" apanyero... la vida son díes... un per escalar...i l'altre per estar de festa.. :-)))))))))

Salut i tibantó... :-)))

Llorenç ha dit...

je je je!!! Pere!! tot aixó es enveja!!!

No es fàcil saber convinar la festa i l'escalada!!!sobretot fent via llarga!!!el totxo es fa més passable....a la sombra a peu de via....sense notar com els peus de gat es fonen al sol quan esperes a les reunions!!!

Jo estic amb tu! fes el cafre a ara que pots!

Aviat tots els colegues se casen i tenen crios....i sols surten de dia....llavors ja tindràs temps per escalar!

Cristina ha dit...

Ei Pere! No esta nada mal para estar con resaquilla,eh?? No me quiero imaginar lo que debes hacer cuando te vas a dormir con los Lunnis!
No conozco esta zona de Montserrat, tomo nota.
Nosotros al final hicimos la Necro de Vilanova de Meià, muy muy guapa!Pro gracias por las recomendaciones..para la próxima!

Pekas ha dit...

juueeeeeeerrrrrrr... quant de silenci... :-))))

Estarás ja practicant la halterocopilia... ??????
( levantamiento de vidrio en barra fija...) :-)))))

Salut ...company...!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.