28.7.08

Cavallers 1. Afrikan Wall i La Canalla

Ja farà dos caps de setmana d'aquesta sortida: la primera escalada essent tot un graduat en Multimèdia! I pensar que des de la 2na setmana de Juliol podria estar escalant... :(
El problema és el colze esquerre: tinc epitrocleitis i m'ha sortit una mica de líquid. Em fa mal quan tinc el braç en extensió, en flexió total o fent força de tracció (ideal per escaladors, vaja!)

Tot i així, ja sé que he de fer repòs, vaig pensar que un bon lloc per poder escalar, gaudir del paisatge i no fer patïr massa el colze seria Cavallers i ho vem ben encertar.

Divendres, després de treballar, vem marxar de Terrassa en dos cotxes l'Alba, la Susana, l'Ivan, el Marc i el que escriu. Vem arribar al nostre destí, la Borda Vidal (Erill la Val), una mica tard després de fer alguna parada per acabar de comprar 4 coses de camí.
Però no vam ser els últims d'arribar, Tranki and family arribaven una mica més tard amb una mà a cada ou. Desorganitzats! :P

Fem el sopar, preparem el dinar per a l'endemà (amanida de pasta per 5 o més) i parlem i debatim de tot i de res fins que ens n'anem a dormir.

Dissabte ens aixequem d'hora, esmorzem i amb tranquilitat arribem als vols de les 10:30 al pàrking de baix de tot pensant en que ens sobrava temps abans que no tanquéssin l'accés i... bajón.

Intentem negociar de pujar un cotxe per l'Arnau i el material, però no hi ha manera. Mentrestant baixen cotxes de dalt (obviament deixant places lliures) però ni així ens deixen passar. Deu ser massa feina posar una persona a dalt, amb un walkie, pq informi de les places de parquing lliures a la persona de baix, no?
Desistim i començem l'excursió carregats amb el material, cordes, l'Arnau, nevereta, etc... A mig camí convencem a una parella que baixen, perquè pugin la Ceci i l'Arnau. Estem fets uns cracks! :)

Cada cop ens acostem més a la presa i tot i que és bastant aviat per escalar a l'Afrikan Wall, com que està ennuvolat hi passarem tot el dia.

Finalment hem arribat i els que poden es posen ràpidament a escalar, jo de moment asseguro.

L'Oriol fa el primer llarg de la Todo a 100 (6b) i la deixa montada. El Marc fa el mateix amb la Katanga (V) i l'Ivan ídem amb la Conbombo (6a+).

• Katanga, V. M'hi poso en top després de l'Alba i la Susana. Vull veure com es porta el colze i veig que de moment no es queixa. La via surt sense cap problema a destacar, es tracta d'un diedre bastant estètic.

Asseguro a uns i altres a diferents vies i mengem una mica.

Em decideixo per provar una placa d'adherencia on hi ha unes vies de 6è, més a l'esquerra de la Todo a 100.

• Stallone cobra (L1), 6a. Pas de bloc, llarg, a la primera xapa, un parell de passos d'adherència fins la 3ra i ja agafes canto i la via s'ajau fins a la R. Em surt a vista i en baixo content malgrat haver notat una petita fibladeta al colze al fer el pas de bloc de baix. L'Alba i la Sussana la proven en top-rope i només tenen problemes a la primera xapa, la resta els hi surt molt bé.

Sentim crits d'eufòria i és que el Marc ha encadenat la Todo a 100 a vista! Al cap de poc es repeteixen per l'Ivan que li surt al 2n intent! Felicitats bous!

Arriben el Palan i el Talo amb uns amics, li faig unes fotos al Palan escalfant a la Massa Kumba (7a+/b)

El Marc també prova en top-rope El negre del diedre (6a+/b), aprofitant que uns colegues de l'Oriol l'acaben de fer, i l'encadena. En baixa dient-ne les mil maravelles.
Si la voleu provar porteu friends per equipar alguns passos :P

L'Alba i la Sussana decideixen marxar cap al parking de baix a buscar un cotxe i pujar-nos a recollir, abans però les convenço perquè m'assegurin a un parell de vies facils al sector de La Canalla, per seguir fent metres.

• Perico de los palotes, V. Facileta, només li trobo un pas per passar-se de la part vertical a la rampa. Ressegueix una fisura molt estètica i molt agradable de fer.
  • Vamos a llevarnos bien, IV+. Va dues vies més a la dreta d'aquesta última. Comparteix reunió amb l'anterior i és més d'adherència. Divertida.

Acabades aquestes vies les noies baixen i jo asseguro al Marc a una via de fisura de dits d'allà mateix, la Rastafari (6b+). No l'acaba de montar i decidim arribar a la reunió per la via de la seva esquerra pensant que era més fàcil, la Carte de sejour (6c). Tampoc surt però arriba a la R i prova en top-rope la Rastafari, aquest cop si que surt!

Mentrestant l'Oriol segueix provant la Via de la Cris (7c) i l'Ivan encadena al flash la Conguitos (7a). Quin bou!

Donem per acabada la jornada treparil i baixem cap al pàrquing de la presa on ja ens esperen l'Alba i la Sussana, baixo als meus i torno a pujar a per l'Oriol i els de la Seu. Resulta que coneixen al Xavi Grané, que raro! hehe :)

A baix, els meus ens esperen amb uns talls de meló per acabarnos d'hidratar i cap a Erill a dutxarnos i a celebrar el dia i els encadenes a la Creperia de Boí i amb unes cervesetes sota les estrelles.

Vlady ha dit...

Alaaaa que ricoooo...todo ;)

Salu2

Mingo ha dit...

Carai, després de la putadeta de caminar , os va entrar gana. Fot tot molt bona pinta, he de trobar companys com vosaltres que cuiden tan bé aquest aspecte.
Bé conyetes, apart deuni do les vies que vau fer. Felicitats
Salut i roca

PGB ha dit...

vlady, granito, compañia, entorno, vias, amigos, comida.... todo rico rico! ;)

mingo, ufff deu n'hi do la caminadeta. Pero se'ns va fer amena.
El tema menjar jo el porto bé, sóc una mica sibarita :P tot i que mentre escalo/asseguro, no m'entra la gana. Vaig tornar del cap de setmana havent-me aprimat dos kilos i això que gana no en vaig passar! El que fà estar-se a casa lesionat... :(

Gatsaule ha dit...

Ha, ha, ha,..., veig que continues considerant que a les 10:30 encara és la matinada !!!

Molt bé, l'escalada, tot i el colze les ganes no t'abandonen !

Llorenç ha dit...

Ostres aixó ja sembla alpinisme!!! amb aproximació i tot!

Ara sols falta que et posis en algunes de les vies de la zona com la Formigaz o la Mundos de Edena! que estan equipades!

Anims amb el colce!!i si va mal per escalar...també et molestarà per cuinar..fer all-i-oli, fer la bugada....planxar! ets un crak! aquesta me l'apunto!

A recuperar-se!

PGB ha dit...

Joan, que ens vem aixecar a les 8.30! Tot un rècord! ;) La veritat és que el Tranki ens va enganyar, jo volia estar allà a les 6 del matí, i ens vem trobar amb la pista tancada.

Les ganes i motivació no marxen però ultimament... pff stic de bajon! Tothom està escalant, els meus amics estan pujant de grau i jo allà parat :(

Llorenç, tinc aquestes dues que has dit i la Blues i la Pistacho a la llista :P
Exacte, amb el colze xungo no puc fer res d'esforços ;P No hi ha mal que per bé no vingui :)

Pekas ha dit...

Bien.. bien.. bien... un finde completet... :-)))))

Cavallers es un lloc de fruta madre... i veig que veu coincidir una bona colla... ( madriles incluidos.. :-)))))

Salut i muntanyes... :-))))))

MSN ha dit...

Pereeee!!
Graaaaaan gran finde, si senyor!!
A veure si et recuperes aviat d'aquest colze i repetimos!

Anònim ha dit...

Ei Pere que no havia vist aquest post Bow..guapes fotikis...em guardo les de l'Arnau, si no et fa res!

PGB ha dit...

Cap problema bou, ja te les enviare a tamany gran!