11.5.07

Dimecres tarda: Gelida

Dimecres es van alinear els astres i finalment vem poder fer una sortideta friki l'Oriol Romo (olé el cognom! :P) i jo. Som companys d'universitat, l'únic que ell estudia fisioterapia i jo hi he fet informàtica i ara acabo multimèdia, curiós :P

Al tema, a les 6 tant ell com jo acabem les obligacions (classe i feina). Com que l'HP i la universitat estan al costat, quedem a la rotonda del mig i enfilem cap a Gelida (quin mal el peatge de Martorell!).
Al arribar allà sorpresa, 10 cotxes! Hi ha gent forta que té vies muntades al primer sector però és al sector central i al de la dreta on hi han uns 5 grupets en total.

Humilment, ens n'anem cap al sector Font Freda Dreta i la tarda ens dóna per encadenar al primer pegue les 3 vies provades:

  • via 9, 5b. Començem per aquesta que ja me la conec i m'agrada. Contínua.
  • via 8, 5c. Passet d'equilibri a mitja via per agafar bons cantos i tirar amunt. La resta a l'estil de la via 9.
  • via 16, 5c. Inici fàcil i es va complicant cada cop més. L'havia provat només dues vegades en top-rope fa cosa d'un any i no l'havia encadenat... aquest cop cau a la primera i posant cintes :)
El proper dia ens haurem de posar a escalfar amb 5c i provar 6a ;)

Acabem que son les 9 del vespre però encara hi ha llum per veure'ns-hi i arribar al cotxe sense haver d'engegar el frontal. Ha estat una tarda divertida. Entre altres coses, hem coincidit amb el DJ Rename (salutacions des d'aquí :P) hehehe.

Ja que la gent que estava escalant per allà m'ho ha preguntat, enllaço aquí les ressenyes del sector central i el sector de la dreta de Gelida. Cortesia d'en Groinket ;)

Foto: Roger a la via 9.
PD: Oriol, van sortir fatal les fotos, em sap greu ;)

13 comentaris:

Jortx ha dit...

Jefeee!

Va parir, últimament estàs molt actiu! Et felicito crack!

A seguir-li així!

Gatsaule ha dit...

Va bé això de sortir entre setmana, eh ? Mica a mica el nivell es va consolidant, i si ho pots rematar el cap de setmana, llavors és perfecte !

Anònim ha dit...

ei!, salutacions retornades. Gràcies per la info de les ressenyes, ja hi havia arribat pel link que tens de groinket. Coincideixo molt amb els graus de les vies que vem fer, només un comentari sobre la via 13 la qual em va costar força(amb saque inclòs) i al baixar vaig dir que seria 6b+/6c, però al pujar el company s'ho va fer venir més fàcil i el vem deixar en 6b+(ho dic pels comentaris de la gent de la pagina on hi han les ressenyes que la decotaven en 6a+....potser també és que vaig tenir un mal dia, jejeje)
ens veiem tibant-li com a bèsties....

PGB ha dit...

jortx, la meva intencio es ser com tu! escalar un minim de 4 dies a la setmana! ;)

gatsaule, es ideal! Tot i aixo, deu n'hi do la gent que hi havia a Gelida, no vull ni pensar com de ple deu estar un cap de setmana...

dj, veu provar la via 14 i 17? Que tal us van semblar? Son assequibles? :P

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Hola Pere, quina sort de poder escalar entre setmana, jo aviat també m'escaparé alguna tarda a Sant Llorenç, potser el dimarts en comtes d'anar al boulder.

jclaramunt ha dit...

Hola Pere!
a veure si fem una sortideta a Sant Llorenç...jo si ho planifiquem una mica puc escapar-me de la feina una mica més d'hora...
Ja direu!

PGB ha dit...

jaume i josep, digueu dia i hora per fer la trobada vallesana a la mola ;) jo tinc dilluns i dijous lliures a partir de les 6. La resta de dies tinc classe ;( (aixo si, fins a mitjans de juny. A partir de llavors, cada tarda plegare a les 6 :)

Anònim ha dit...

El company va fer la 14 i em va dir que era molt guapa i amb canto, a mi em va fer mal el braç amb la 13 i vaig parar.La 17 no la vem fer.

Anònim ha dit...

Ei Pere!!!
Collons molt sortir molt sortir però sempre et veig amb els 5'ens... a que esperes per pujar nivell!!!
Ale nanu cuide't.

Per cert, diumenge fins a mig dia a penya ginesta i comença a fer-se difícil aguantar allà...

PGB ha dit...

Franky, quanta rao que tens!
La veritat és que el 6è grau és tant psicològic.... passar de números romans a números llatins és com un pas psicològic que em costa molt fer! :S Tot i així, alguna cosa vaig provant de més grau...

Percert, ens coneixem? Ara no hi caic :P

Anònim ha dit...

Sóc en Marc Franco tiooooo.

Pekas ha dit...

Si que estás actiu...si... haurem de quedar aviat... un día d'aquests a veure si podem coincidir... :-)))))

jclaramunt ha dit...

Ei Pere,
jo els dijous de les setmanes que venen els tinc una mica liats. Podriem quedar un dilluns doncs, el que ve o l'alte...el que us vagi millor.
Jaume que dius? Ens enviem un mail.