15.11.10

El poca-pila d'Ogassa

A l'endemà de la retrobada amb els estadencs, vem anar tots a fer esportiva a Ogassa.

Ogassa m'agrada molt, és un sector ideal per l'hivern amb vies de continuïtat amb canto decent (fins a 6b -que no he provat res més dur-). El problema d'aquell dia va ser que venia en molt baixa forma, i on el cap tirava, el cos no responia. Vaig dedicar-me a fer més vida social que penjar-me a la paret.

Tot i així alguna cosa vaig provar. Vam començar amb un 6a anomenat Per sika akàs. M'hi poso a vista i a mitja via no veig clar el pas, el provo recte per la linia de xapes i la mala caiguda sobre repisa em fa desistir. Després em dirien que hi ha uns cantos més a la dreta i la via sortia bastant més fàcil. Què hi farem...

Mentalment aquest fiasco m'ha deixat tocat i anem amb l'Albert a fer algo més fàcil. Ens posem amb la Niu de falcons, una via de V o V+ amb caràcter alpí, amb bons alejes però sempre amb bon cantell. Va bé per recuperar les sensacions.

Com que la gent diu que és fàcil, anem a per la King Kong, de 6b a les ressenyes però a mi m'ha semblat 6a/+, encadeno amb les cintes posades després de veure varis companys fent-la bastant sueltos. Baixo bastant inflat!

Paro una mica per ganyipar i fer vida social. Al cap d'una estona em poso amb la última via que escalaria aquell dia i és que tinc la pila sota mínims: Churrimangui. Un 6a bonic però amb un aleje a mitja via que em fa vibrar una mica i m'acabo petant intentant buscar un canto còmode per xapar ( a tots la mà se m'obria). Xapo agafat de la cinta, reposo i acabo la via.

Abans de marxar, asseguro a l'Albert a una de les vies que més m'agrada d'aquesta escola, Els Ulls de la Gemma. Un 6a preciós que recomano a tothom!

3 comentaris:

Pekas ha dit...

Com a tú m'encanta Ogassa...
Vaig sovint per la zona.. a trepar o a rodar amb la btt...

Es un lloc molt maco i tranquil...
i amb un tipo de víes i d'escalada en la que em sento molt cómodo...

Una bona zona per trepar en tranquilitat i estant a gust amb els companys...

Salut i muntanyes.,.. !!!

Xavi ha dit...

Un sector molt interessant on hi he escalat un parell de vegades. L'altre dia parlàvem d'anar a fer-li una visita el dia que fan les projeccions a Torelló, per amortitzar el viatge.
Adéu

lux ha dit...

Ostres Pere!
no he estat mai a Ogassa....
i entre tu , en Pekes i en Xavi...
com que no tardare!
les teves recomanacions sempre em van la mar de bé!

Poca pila... que hem d'entrenar!