11.5.09

Calders 1 Pere 0

El 10 d'Abril del 2009, a l'endemà del Bastiments, amb el Marc vem acabar a Calders.

La intenció inicial era anar a la Moretona, però va ser arribar al peu de les vies i començar a plovisquejar. Així que si per la zona feia aquest xiri-miri, a Calders tindriem roca seca. Almenys els panys desplomats!

Aquell dia anavem sense ressenyes i no vaig encadenar res. Ho vaig trobar tot molt físic per mi, la roca donava molt poca confiança i el lloc el vaig trobar ben lleig, però pel que fà a les vies... vinga va! Els hi donarem una segona oportunitat! ;)

  • Primera linia, 6a. Em fonc intentant superar el crux i em penjo. Que dur començar tibant tant!!! Un cop penjat veig per on va la seqüència i l'acabo fins a dalt, amb la part de dalt una mica molla degut al xiri-miri. No m'acaba de convèncer.
  • Panxacontent, 6c. Al Marc li calen 2 intents per apuntar-se-la a la llibreta, jo ho intento en top-rope i m'hi arrossego. Les regletes inicials són un infern pels meus dits hiperlaxes i sortir del sostre em costa lo seu!
  • Dels xais, 6b+. El Marc la monta i se la treu al segon intent. Jo li faig un primer intent de primer però no m'acabo de sentir còmode en aquestes vies tant desplomades i la roca no ajuda a donar-me confiança, baixo i la provo de segon arribant fins a dalt, allargant-la així una mica més.
  • Enderrocs, 6a/+. Intento salvar el dia encadenant alguna cosa i ho intento aquí, però que va, tot em costa molt, no tinc el dia. La desmunto destrepant i cap a casa!
Bé... caldrà tornar-hi amb una bona dosi de gimnàs, pq això va de tibar-li fort! A més, ara ja sé quin és el 6a més maco de Calders i crec que la Dels xais és factible havent menjat més bistecs ;P

4 comentaris:

Iban Bessa ha dit...

calders necessita el seu aprenentage i rodatge en un tipus d'escalada molt física... com més hi vas millor se't dóna... a tornar-hi!!!

Marieta ha dit...

ah noi...calders sempre fot "collejas", jo ni em moc!

PGB ha dit...

Sip, caldrà tornar-hi conscienciat del què m'espera! A entrenar els braços!!!

Gatsaule ha dit...

Veig que t'estàs posant al dia, acabaràs abans les entrades que dominant el 6c....