27.5.09

Ogassa revisited

Ja feia molt de temps que havia visitat l'escola d'Ogassa i tenia moltes ganes de tornar-hi. No va ser fins el diumenge 17 de Maig que no vam fer-hi una segona visita.

Espero a l'Aleix al bar del poble fent una coca-cola i un entrepà de butifarra que em servirà d'esmorzar i de dinar. Més tard, bastant més tard, arribarien l'Ivan i la Carol :P

Arribats al sector, començem per una via fàcil per escalfar.

  • Les arenes, V. Segons la guia V+ però no li veig el "sup" per enlloc. Molt maca i disfrutona, amb els cantos brillants però francs.


Un cop escalfats, tenim ganes de provar el 6a de més a la dreta però està ocupat, ens mirem el Gran diedre però no fa massa bona pinta i així que ens posem una altra via de la zona.

  • Via del gat mesquer, 6a. IV+/V tota la via a excepció d'un diedre desplomat i aeri amb passos llargs. L'Aleix l'encadena a vista i jo al darrera, fent el pas d'una manera diferent a ell. Al baixar li comento que no em sembla que sigui un 6a gaire sòlid, però arribem a la conclusió que l'embergadura ajuda.


Ja ha quedat lliure la via que voliem provar, i es que una familia de grimpaires la tenien ocupada ;) Mentrestant, també hem anat comentant la jugada amb uns nois de Vic que li estan apretant a la Pajaro Ryobi.
  • Els ulls de la Gemma, 6a. Quin viote! L'Aleix se la curra a l'orsai posant cintes i jo me'n torno a aprofitar per encadenar-la al seu darrera. 15m ben bons que començen verticals i van tirant lleugerament enrera, bons cantells i molta continuïtat.


Miro l'hora i quasi toca anar plegant veles ja que m'esperen a La Bisbal... dubto entre anar-me'n amb un bon regust de boca provant un dels V+ que estan provant els Grimpaires o arriscar-me a anar-me'n una mica decebut (o molt content) cap a casa després de provar algo una mica més difícil. Finalment l'Aleix em convenç i em poso amb la última via del dia.



  • Aprèn a volar, 6a+. Vaig posant cintes i a la que arribo al crux flipo, tinc la xapa sota els peus i no arribo a posar la següent, intento destrepar però em costa. Vaig aguantant de la repisa plana on estic fins que em decideixo a pujar els peus bastant oberts fins que ajudat de la cama esquerra puc aguantar l'equilibri per posar la cinta i xapar. Això m'ha desgastat bastant i a la fissura final les passo putes, i més encara un cop xapat l'últim bolt, on veig que arribar la reunió és difícil de collons! Merda Pere, ara no caiguis!!! Vaig aguantant fins que veig el que seria el meu canto salvador, pujo peus, el trinko i si... és boníssim! Amb un somriure xapo la cadena i baixo ben feliç.


Feta aquesta via toca despedir-me de tots i anar cagant llets cap a La Bisbal, que vaig mitja hora tard! Ogassa m'ha tornat a deixar amb les ganes de tornar-hi, i és que té un estil d'escalada molt agradable i fàcil. I malgrat els cantos estàn bastant sobats, no es nota massa ja que són bons.

7 comentaris:

Eduard ha dit...

Bonica escola la de Ogassa; i amb una roca ben especial

SEVIDE ha dit...

Veig que estàveu al sector dret de la cantera. Quan hi tornis, prova els 6as i 6bs de més a l'esquerra, que te'ls treus segur i sortiràs amb bon regust de boca!!

PGB ha dit...

Eduard, ben cert. És un lloc molt agradable i té una roca ben curiosa!

SEVIDE, m'apunto la suggerència, ara que haurem de deixar que passin uns mesos per tornar-hi, que ja és un forn! ;)

Gatsaule ha dit...

Ei Pere, a veure quin dia et veig fent alguna via de més de 15 metres.....

to i que reconec que això d'Ogassa es veu interessant!

PGB ha dit...

Gatsaule, doncs si, és una zona bastant xula! A veure quan em portes a una d'aquestes vies de 700m! ;)

lux ha dit...

Pere,
no sé ni on es això de l'Ogassa, tinc una cultura esportiva ;)...
ara que has conseguit que em piques la curiositat...
sempre hi ha algun dia estrany ;)

Piter ha dit...

Nano... ja veig q li vas fotent ! Jo ja estic a tope again... fins i tot algun dia d'aquests em torno a posar a publicar i tot jeje

Apa.. a vibrar-la!!